пʼятницю, 15 лютого 2019 р.


Поетично-літературне побачення «Нас на планеті двоє».
Вона прийшла непрохана й неждана,
І я її зустріти не зумів.
Вона до мене випливла з туману
Моїх юнацьких несміливих снів.
Вона прийшла, заквітчана і мила.


І руки лагідно до мене простягла.
1 так чарівно кликала й манила.
Такою доброю і ніжною була.
І я не чув, як жайвір в небі тане,
Кого остерігає з висоти ...
Прийшла любов непрохана й неждана
 Ну як мені за нею не піти?
                                                     («Вона прийшла» В.Симонснко)
 Цікава зустріч – побачення відбулося в юнацькій бібліотеці за участю членів клубу «Натхнення» до  Дня Закоханих. За чашкою кави  і травяного чаю з солодощами молоді люди спілкувалися, читали поезію А. Ахматової, В. Симоненко, Л. Костенко, Е Асадова, Б.Ахмадуліної та інших поетів, яких називають творцями безсмертної пісні кохання.  Доводили  що кохання – це не тільки почуття людяності й шляхетності. Воно має в собі дуже велику силу. Кохання – це святе почуття, яке заслуговує на свій день, на своє свято. І ось. свято називається – днем Святого Валентина. Вважають, що саме цей святий опікується закоханими, допомагає їм щасливо прожити в парі, мирі і злагоді. 
Бути коханим - це більше ніж бути багатим, бо бути коханим - значить бути щасливим. (Тільє)
Підготувала ведучий бібліотекар  Марія Федотова

Немає коментарів:

Дописати коментар