середу, 13 лютого 2019 р.


                Конкурс «Дотик до чуда»
«Поетичне слово – це прекрасна школа емоційного життя, в якій діти осягають мову почуттів; завдяки поетичному слову, пам'ять дитини стає гнучкішою, рухливішою - мозок набуває здатності не тільки зберігати, але й «видавати»- видавати «з розбором», з відчуванням, здавалося би, найнепомітніших відтінків слова… Нарешті, поетичне слово й поетична творчість - незамінний психологічний засіб формування й розвитку емоційної пам’яті…»
                                               Василь Сухомлинський.


Нещодавно в Новокаховській центральній міській бібліотеці відбувся
ІІ-й  етап  міського фестивалю - конкурсу дитячої та молодіжної творчості «Дотик до чуда». Це дійство присвячене 80-річчю від дня народження поета-земляка Анатолія Павловича Бахути. Читальний зал не міг вмістити бажаючих, бо їх було більше шести десяти учасників від бібліотек, шкіл, ПТУ, технікумів. Поважне журі конкурсу очолив Херсонський поет, громадський діяч, Заслужений працівник культури України Олег Олексюк. 


В номінації «Художнє читання»  активно виступили  юні читачі юнацької бібліотеки: Анастасія Дворяшина, Кирило Жуков, Даша Касьяненко, Анастасія Пуш, Роман Тимофієнко Читаючи поезію А.П.Бахути, молодь красиво старалася передати силу віршованого  слова, висловлювали емоції  радості, суму та переживання, старалися гарно передала почуття гордості за Україну, за свій край, за  маленьку Батьківщину. Прагнули за допомогою цих емоцій змінити настрій інших учасників конкурсу.
 З почуттям подяки глибокій історії, що творили  предки, Кирило Жуков звернувся до слухачів поезією А. Бахути «Воля» : «Її мій предок доганяв На білогривім скакуні, Садив до себе на коня І, навіть падаючи, ніс…».





 "Звернення до людей, бажання поета бути разом зі своїм  народом  передала Даря Касьяненко:  «…Я мушу захищати нашу славу, Я мушу лізти в полум’я атак, Адже лиш тут мене, і тільки так Чекає хтось, почавши добру справу, Чекає хтось, попавши у біду. Я з вами люди! Чуєте?...Я йду!.».

 Настя Пуш заставила задуматися над філософською поезією А. Бахути і тривожно передала душевний стан автора: «Тривоги днів ночами в хату йдуть І проганяють сни мої крилаті…».






 Настя Дворяшина   трепетно звернулася до слухачів поезією А.Бахути «До бандури», супроводжуючи свій виступ грою на бандурі: 
«Бандуро, зроби мені море! А мрію  зроблю я човном…».




З почуттям гордості за Україну, переможець конкурсу  Роман Тимофієнко, читав поезію «Спасибі»: «І скрізь: і в хащах бездоріжжя, І на бетонностях доріг, - Мій світ учив мене і ніжив, Мій край любив мене й беріг…».
Сила віршованого слова Анатолія Бахути, конкурс  »Дотик до чуда» на його честь, дають можливість молоді пізнати елементи морально-етичної культури, засвоїти найважливіші загальнолюдські цінності, норми поведінки народу, краю в якому живемо.

Підготувала провідний бібліотекар Марія Федотова




Немає коментарів:

Дописати коментар