неділю, 10 січня 2021 р.

 Айстопер "НАРОД МІЙ Є, НАРОД МІЙ ЗАВЖДИ БУДЕ!" 

В юнацькому секторі Новокаховської бібліотеки для дітей та юнацтва приготували

 Айстопер "НАРОД МІЙ Є, НАРОД МІЙ ЗАВЖДИ БУДЕ" до Дня народження ВАСИЛЯ СИМОНЕНКА - "Витязя української літератури"-(так назвав поета Олесь Гончар). Невблаганна доля подарувала  поету-шістдесятнику тільки 28 років життя. Неперевершена    поезія Василя Симоненка щирістю, відвертістю, сучасністю проблем: 

"Ти знаєш, що ти- людина, ти знаєш про це, чи ні?",

"Кривда"(У Івася немає тата, не питайте тільки чому),

 "Баба Онися"(У баби Онисі було три сини.

У баби Онисі синів нема.

На кожній її волосині

морозом тріщить зима.

********************************

"Світ який, мереживо казкове"...

Дай мені у думку динаміту,
Дай мені любові, дай добра,
Гуркочи у долю мою, світе,
Хвилями прадавнього Дніпра.

Не шкодуй добра мені, людині,
Щастя не жалій моїм літам —
Все одно ті скабри по краплині
Я тобі закохано віддам.

**************************************

"Я"

(Ми — це народу одвічне лоно,

Ми — океанна вселюдська сім’я.

І тільки тих поважають мільйони,

Хто поважає мільйони “я”).

"Монолог маленького привида"

(Я — твій ровесник. Доля моя куца.

Печаль моя не відає кінця.

Я кличу вас у відчаї не гнуться,

А вибухати, як нові сонця!)

*************************************

Там, у степу, схрестилися дороги,

Немов у герці дикому мечі,

І час неспинний, стиснувши остроги,

Над ними чвалить вранці і вночі.

Мовчать над ними голубі хорали,

У травах стежка свище, мов батіг.

О, скільки доль навіки розрубали

Мечі прадавніх схрещених доріг!

Ми ще йдемо. Ти щось мені говориш.

Твоя краса цвіте в моїх очах.

Але скажи: чи ти зі мною поруч

Пройдеш безтрепетно по схрещених мечах?

*****************************************

"Лебеді материнства"

Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу,

Виростуть з тобою приспані тривоги.

 За тобою завжди будуть мандрувати

 Очі материнські і білява хата....

Можна вибрать друга і по духу брата,

Лиш не можна, сину, матір вибирати;

Можна все на світі вибирати, сину,

 Вибрати не можна тільки Батьківщину.-

 Саме цей твір став пісенним і його виконують на багатьох мовах світу соло і хорами.

Інформація зі збірок поета.




Провідний бібліотекар Марія Федотова

Немає коментарів:

Дописати коментар