понеділок, 6 грудня 2021 р.

 

                           ІЗ ЯНГЕЛОМ ЗА ПЛЕЧИМА

Я молюся за тебе, солдате
Я не жінка тобі і не мати,
І не рідна сестра чи дочка,
Та молюся за тебе, солдате,
При запалених в серці свічках.

За моїх діточок і за мене
Ти готовий віддати життя.

Що я можу натомість віддати,
Щоб відчув - ми і справді рідня?
Як сестра, як дружина, як мати
Я за тебе молюся щодня.

Валентина Попелюшка

Патріотична година і майстер клас до Дня волонтера, Дня збройних сил України відбулася з учнями 9-Б класу (класний керівник Прокопчук О.С.) та учнями 11-Г класу (класний керівник Чудійович С.О.)  Новокаховського ліцею «Спектр» (директор Долецька Т.Е.). Завідуюча шкільною бібліотекою  Наталя Верішко і провідний бібліотекар юнацького сектору Новокаховської бібліотеки для дітей та юнацтва Марія Федотова розповіли молоді про патріотичні свята України з метою розвитку у молоді патріотичної свідомості, готовності самореалізації в основних сферах життя суспільства, формуванні любов до національних традицій, народної мудрості, відчуття патріотизму. 

Народна майстриня Оксана Ткачук дала молоді майстер клас по виготовленню Янголів Охоронців.  Найактивніші учні, які брали участь у майстер класі: Артем Батуренко, Діана Кувшинова, Вікторія Шептієнко, Сергій Піскунов, Олександр Сердюк, Артур Людкевич, Андрій Бордіян ,Софія Шевцова, Ірина Котлубай, Олександра Циклінська. Кожна молода людина присутня  на патріотичній годині виготовила свого Янгола, з мрією подарувати військовим, що захищають кордони нашої країни.

Провідний бібліотекар Марія Федотова





















 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар